Friday, January 28, 2011

Kurangkan Berat Badan Dengan Premium Beautiful

SALAM SEJAHTERA
"Macam tak percaya... Saya tak pernah terfikir boleh turunkan berat badan hanya dgn memakai korset? Sebelum ni mmg rakan saya suruh saya pakai tp tak saya amik kisah... Tapi selepas penat dgn pelbagai cara nk turunkan berat badan akhirnya saya mencuba... Ia bermula selepas makin hari makin naik berat badanku..apa taknya apa yang ada didepan mata.. semua saya tibai......

Hasilnya saya tak boleh pakai office wear yg saya ada... yer la badan naik 75 kg...Nak tak nak saya mesti cari jalan utk dapat kan shape semula... m

alu gak kat kawan-kawan.. shape diorang semuanya cantik... saya tanya mereka.. pakai apa??.. mereka jawab Premium beautiful... saya tanya boleh ker PB kurangkan berat badan ..

yer laa.. mereka hanya kata ..  cuba dulu.. baru tau... apa lagi tanpa berlengah saya tanyakan mana nak dapat... diorang bagi aku address soopieys.blogsot.com kat saya...



bermulalah saya pkai PB.. mula-mula tak biasa gak.. makin lama pakai makin sedap.. badan makin kurus... body dah terletak cantik...sekarang teman-teman memuji diriku...


Alhamdulillah setelah pakai PB  berat saya berkurang hingga ke 59 kg dan still counting hopefully... Saya dengan gembiranya nak share berita gembira ni ngan reader semua... Lepas ni saya akan upload lagi gambar2 terbaru... Tanpa berlapar, tanpa pil diet dan tanpa perlu senaman... Saya sekarang adalah saya yg baru..."





Mimi bersama Azielawa 
itulah pengalaman Cik Mimi dari Shah Alam.. yang berkongsikan pengalamannya dari tak percaya hingga percaya...

Kalau nak beli dengan saya boleh sms ke:
 0192025761 

atau emel ke:

dan korang boleh pilih satu dari 2 dari hadiah kat bawah ni....



Nurich Lacto-lite for slimming


Bio Ever for skin.

No comments:

Post a Comment