Friday, January 28, 2011

Kurangkan Berat Badan Dengan Premium Beautiful

SALAM SEJAHTERA
"Macam tak percaya... Saya tak pernah terfikir boleh turunkan berat badan hanya dgn memakai korset? Sebelum ni mmg rakan saya suruh saya pakai tp tak saya amik kisah... Tapi selepas penat dgn pelbagai cara nk turunkan berat badan akhirnya saya mencuba... Ia bermula selepas makin hari makin naik berat badanku..apa taknya apa yang ada didepan mata.. semua saya tibai......

Hasilnya saya tak boleh pakai office wear yg saya ada... yer la badan naik 75 kg...Nak tak nak saya mesti cari jalan utk dapat kan shape semula... m

alu gak kat kawan-kawan.. shape diorang semuanya cantik... saya tanya mereka.. pakai apa??.. mereka jawab Premium beautiful... saya tanya boleh ker PB kurangkan berat badan ..

yer laa.. mereka hanya kata ..  cuba dulu.. baru tau... apa lagi tanpa berlengah saya tanyakan mana nak dapat... diorang bagi aku address soopieys.blogsot.com kat saya...



bermulalah saya pkai PB.. mula-mula tak biasa gak.. makin lama pakai makin sedap.. badan makin kurus... body dah terletak cantik...sekarang teman-teman memuji diriku...


Alhamdulillah setelah pakai PB  berat saya berkurang hingga ke 59 kg dan still counting hopefully... Saya dengan gembiranya nak share berita gembira ni ngan reader semua... Lepas ni saya akan upload lagi gambar2 terbaru... Tanpa berlapar, tanpa pil diet dan tanpa perlu senaman... Saya sekarang adalah saya yg baru..."





Mimi bersama Azielawa 
itulah pengalaman Cik Mimi dari Shah Alam.. yang berkongsikan pengalamannya dari tak percaya hingga percaya...

Kalau nak beli dengan saya boleh sms ke:
 0192025761 

atau emel ke:

dan korang boleh pilih satu dari 2 dari hadiah kat bawah ni....



Nurich Lacto-lite for slimming


Bio Ever for skin.

Thursday, January 27, 2011

RAHSIA MENJANA PENDAPATAN BERSAMA AZIELAWA

Mengejar kehidupan bahagia ..

dan sempurna merupakan hak kita semua.

Cuba fikirkan apa yang telah anda miliki?.

 Adakah anda berpuas hati dengan apa yang telah anda ada?.



Apa lagi yang dicari?.



JIKA ANDA MASIH LAGI TERCARI-CARI CARA UNTUK MENDAPATKANNYA....

AZIELAWA ada caranya...

untuk keterangan lanjut hubungi Azielawa di...

Tel    : +60192025761

Sunday, January 23, 2011

BAGAIMANA PETUA UNTUK KURANGKAN BERAT BADAN DAN KEKAL LANGSING ?

salam sejahtera semua....


Petua Pelangsingan dan Kurangkan Berat Badan anda

Zaman moden ini banyak jenis makanan yg mengandungi mudarat jika dimakan berlebihan. Makanan yg diproses dan juga makanan segera sering menjadi pilihan. Namun adakah kita prihatin dengan kesan sampingannya pada tubuh badan? Makanan yg ada di pasaran sering mengandungi gula dan lemak yg tersembunyi. Pengambilan secara berlebihan akan membawa kepada masalah kegemukan dan obesiti. Sebelum masalah ini terjadi pada kita, sewajarnya kita mengambil sikap berhati-hati. Manakala bagi mereka yg sedang berperang dengan masalah berat badan, jangan khuatir dan cepat putus asa kerana petua yg disarankan di bawah adalah petua yg mudah dan boleh diamalkan semua. Yang penting adalah keazaman untuk menjayakannya dan diamalkan secara berterusan dan bukan sekerat jalan. Selain itu, senaman dan mengawal nafsu makan yg keterlaluan adalah jalan terbaik untuk gaya hidup sihat.
A. Caranya ialah mengubah cara pemakanan yang diamalkan daripada kebiasaan kepada satu kaedah yang baru iaitu:
1. Apa yang kita ambil untuk sarapan diwaktu pagi ditukar kepada apa yang sepatutnya dimakan ditengah hari dibawa dan dimakan diwaktu pagi.

2. Pada waktu tengah hari jangan makan makan yang mengenyangkan, cukup sekadar buah- buahan atau jangan makan langsung.

3. Makan malam diawalkan dan diambil dalam lingkungan waktu jam 7.00 malam.

4. Jangan makan selepas pukul 9.00 malam walaupun anda belum makan apa apa sebelumnya. Jika perlu juga cukup sekadar segelas susu atau buah- buahan atau makanlah sedikit tetapi jangan mengambil makanan yang telah dimasak (makan berat).

B. Cara yang kedua sebagai amalan tambahan, berpuasa 2 kali seminggu (setiap hari Isnin dan Khamis), mesti berpuasa dengan niat diwaktu malam yang kita hendak berpuasa pada hari esok. Bukan menahan lapar sahaja yang diikuti dengan makan sedikit atau minum. Pada hari ketika kita berpuasa sangat elok kita melakukan senaman. Walaupun manusia itu tahu bagaimana untuk menguruskan badannya, walaupun manusia itu memang sedar bahawa kegemukan itu mudah mengundang penyakit, namun manusia mudah lupa dan tidak berdaya untuk melakukannya lantaran tiadanya disiplin. Jadinya salahkanlah diri sendiri kerana “sikap adalah menghukum diri”.
C. Ada satu lagi petua yg mudah diikuti. Setiap kali bangun pagi, waktu tengahari dan sebelum masuk tidur di sebelah malam, amalkan meminum secawan teh cina (hijau) yg dicampurkan dengan limau nipis atau kasturi. Insyaallah,anda akan lihat kesannya selepas 7-14 hari mengamalkannya


Soopieys faham kebanyakan kita sekarang sibuk dan terhad untuk mengamalkan petua diatas.. jadi 


disini soopieys ingin kongsikan kisah teman karib uten dan juga seorang JUTAWAN MLM di M'sia... 

CDM SITI ROHANA YUSOFF.



cdm rohana bersama azielawa 2009
7th Free Vacation!


ni masa bulan 9 tahun 2010
dari kiri : ida, kak ana, uten
*
kini....

uten kurang 4 kg selepas 1 bulan minum
dan......
cdm kak ana kurang 26 kg selepas 2 bulan minum...

*
*
beliau mengamalkan petua diatas disamping itu juga beliau mengamalkan sejenis produk yang boleh membantu mempercepatkan pengurangan berat badan..

minum apa????

tentulah LACTO-LITE 


dan dapatkan petua tambahan untuk kurangkan berat badan ke tahap yang anda idamkan...


HARGA BIASA RM158 SEKOTAK
****PROMOSI!!!.. 2 kotak RM300 jer termasuk pos!

untuk petua seterusnya  sms/call/e-mail :

tel : +60192025761


Friday, January 21, 2011

GARAM BULUH HAI-O (BAMBOO SALT)

GARAM
 merupakan bahan yang diperlukan dalam kehidupan harian...
jadi memilih dan mengambil garam yang terbaik adalah sangat penting..

garam buatan zaman moden mengandungi 99% natrium klorida (NaCI) dan bersifat asid. Ia mengalami kehilangan elemen mikro dalam proses pengilangan dan mengandungi aditif.
Dr. Numada Isgimu, Pengerusi Composite Medical Association, Jepun menyatakan NaCI adalah punca utama penyakit darah tinggi.
Go to fullsize image

Jadi, adalah amat bahaya jika garam buatan digunakan dengan banyak
.
Jadi sebagai alternative gunalah :


Garam Buluh (Bamboo Salt) Hai-O :
KESIHATAN KELUARGA ADALAH TANGGUNGJAWAB KITA SEMUA
.

Garam Buluh Minum (Bambo Salt - Premier Drink)
Garam Buluh  Masak ( Bamboo Salt - Premier Cooking Salt Powder)
Garam Buluh Kapsul
Kebaikan Kesihatan yang Mudah & Cepat

Garam Buluh Hai-O :
* kaya dengan bahan-bahan mineral dan elemen makro iaitu magnesium, kalsium dan kalium yang membantu mengekalkan keseimbangan badan
* Garam bersifat alkhali dan dapat menyeimbangkan PH badan supaya cenderung kepada beralkhali lemah.
* Mengekalkan keseimbangan nutrien badan dan mempertingkatkan kadar metabolisma

sesuai untuk merawat alternative untuk penyakit:
Sakit Jantung
Strok
Darah tinggi
Kencing Manis
Penyakit Kulit

 Go to fullsize image

KESIHATAN KELUARGA ADALAH TANGGUNGJAWAB KITA SEMUA

Harga
Garam Buluh Kapsul - RM90
Garam Buluh Minum (Bambo Salt - Premier Drink) - RM 128
Garam Buluh  Masak ( Bamboo Salt - Premier Cooking Salt Powder) - RM 53

****PROMOSI!!!..
pembelian

2 kotak Garam Buluh Minum  - hanya RM 250 termasuk pos!!



Go to fullsize image
untuk keterangan lanjut sms/ telefon:

Tel: +60192025761
       +60192770467

azielawa@gmail.com

Thursday, January 20, 2011

NURICH LACTO-LITE - Slimming Your Body.. Healthy Body

New Year PROMO...!!!
Anda bertubuh langsing tetapi perut buncit?atau pun susah nak kempiskan perut?emm mesti tak cantik kan..so pastikan anda cuba Lacto-Lite hari ini :)) Anda tak akan mengalami cirit birit atau pun perut anda rasa tak selesa.
Bagaimana Lacto-Lite membantu anda?
1. Menyingkirkan toksin dalam badan
2. Menggalakkan metabolisme untuk kurangkan berat badan.
3. Memudahkan penghadaman.
4. Melegakan sembelit.
5. Mengekalkan Nutrition dalam Badan
6. Menggalakkan pertumbuhan Bakteria baik
* untuk kesan terbaik, minum 2 liter air kosong setiap hari

Ape tunggu lagi?..

Tahukah anda ???????
90% penyakit berpunca dari usus besar
 (Dr.John Harvey Kellogg)


90% pelbagai penyakit adalah berkaitan dengan usus yang tidak bersih
 - [KOLEJ PERUBATAN ENGLAND]

500,000 kematian diseluruh dunia adalah disebabkan Kanser Kolon
 [THE STAR, 13 MEI 2004]

5 juta rakyat Malaysia mengalami pelbagai masalah penghadaman seperti kesakitan bahagian perut, kembung, sembelit dan lain-lain

cubalah Pek Percubaan Lacto Lite iaitu 2 sachets dengan RM20 sahaja..termasuk kos penghantaran. ataupun anda boleh dapatkan 1 kotak dengan harga RM158 /25 sachets sahaja. Produk dijamin HALAL..Boleh dibancuh dengan air suam atau dicampur dengan air lain..tak berbau susu.

****PROMO!!!.. 2 kotak RM300 jer termasuk pos!


SMS / CALL:
 +60192025761
azielawa@gmail.com
untuk pembelian dan pertanyaan.

HERBA MAHARANI ....Khazanah Herba Tertua Di dunia...!!!!


Herba Maharani  ......antara khazanah perubatan dan amalan kesihatan tertua khusus untuk wanita. Ramuan khasnya telah menyerlahkan kehebatan dan keterampilan wanita masa kini. Herba Maharani masih tetap menjadi pilihan utama dlm penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita di seluruh dunia...Amalan berterusan akan memanfaatkan kesihatan keseluruhan...
.Herba Maharani

the exclusive packaging......in the red box..

Benefit:

it can reduce period pain....memang terbukti berkesan!!!!

it can reduced backpain...


mengeratkan hubungan suami isteri......hu..hu...!!!!!
freshness to your body.....no stress...no migraine...solve women inner problem...especially white discharged problem....and etc


buy with confidence....
dijamin HALAL






1 big box at only RM65
....if u wanna give it a try for 2 weeks....
just buy the small packaging at RM15 only

v
v
v
call me at:
 0192025761
azielawa@gmail.com

Tuesday, January 4, 2011

LACTO-LITE ....IMPIAN SETIAP WANITA


DENGAN HANYA RM 158
ANDA MAMPU MERAMPINGKAN BADAN
HUBUNGI AZIELAWA UNTUK CARA BERKESAN MERAMPINGKAN BADAN

****PROMOSI!!!.. 2 kotak RM300 jer termasuk pos!

+60192025761
azielawa@gmail.com