Saturday, October 16, 2010

Pakaian Dalam Pembentukan Badan

INGIN ADA SHAPE, CANTIK DAN SIHAT???


 Premium Beautiful

PAKAIAN DALAM 
PEMBENTUKAN BADAN
Membentuk kontur keseluruhan badan yang menarik,
 bentuk badan yang sihat dan seimbang



Premium Beautiful merupakan pakaian dalam pembentukan kontur badan ber FIR (Far Infrared Rays) direkacipta hasil gabungan kepakaran teknologi Jerman, Jepun dan USA. Diperbuat dari fabrik Akwatek dan Akwadyne yang sebati dengan air. Ia ditenun dengan Cahaya Infra Merah Jarak Jauh terbukti menyelesaikan pelbagai masalah wanita seperti keputihan, sengugut, masalah rahim dan lain-lain.  


Ia mempunyai tiga bahagian iaitu

                   Long Girdle                        Long Bra                        Waist Nipper

Testimoni


Saya memang mempunyai masalah berat badan berlebihan dan semakin ketara apabila mengandungkan anak kedua. Berat badan saya mendadak kepada 83kg, yang tidak berpadanan dengan ketinggian saya. Selepas melahirkan anak, berat saya berkurangan kepada 79kg. Saya juga sering menghadapi pelbagai masalah seperti sering sakit pinggang, cepat merasa penat, kedatangan serta kitaran haid yang tidak menentu dan yang paling saya terkilan ialah saya sudah tidak boleh memakai pakaian yang cantik dan berpotongan lansing. Terasa iri hati kepada rakan-rakan yang berbadan langsing, tetapi apakan daya terpaksalah dipendamkan di dalam hati. Masa terluang saya habiskan dengan membaca majalah, yang telah menjumpakan dengan peluang badan kembali asal iaitu Premium Beautiful berfir. Saya mengambil masa 4 bulan untuk berfikir dan membuat perbandingan. Pada tanggal 31 Ogos saya telah membuat keputusan untuk menyarungkan PB ini kebadan saya. Saya ingin berusaha untuk memerdekakan diri saya dari masaalah ini. Memang benar seperti yang dikata dan diiklankan, produk ini sangat berkesan dan saya merasakan pelaburan saya amat berbaloi dan saya sedikitpun tidak menyesal malah berasa sangat beruntung memiliknya. Walaupun PB harganya tinggi, "alah membeli TETAP MENANG memakainya, bertahun-tahun 'tahan'!" 
Berat saya mula berkurangan, sakit-sakit belakang telah tiada, keputihan dan kitaran haid menjadi teratur. Yang paling penting sekali ialah badan saya mula menampakkan 'cutting'. Menjelang January tahun berikutnya, saya berjaya menurunkan berat badan saya sebanyak 17kg menjadikan berat badan saya kini 62kg, dan masih meneruskan pemakaian untuk mencapai berat badan yang ideal. Terfikir juga saya, jika saya nenakai PB ini 4 bulan lebih awal, saya pasti sudah memiliki bentuk tubuh idaman.


Syafura Syarfuddin, 23 tahun
Dengan berat badan 68kg, Syafura kelihatan begitu berisi dan tembam dan dia sentiasa berada dalam keadaan rendah diri dalam berpenampilan, namun apabila disarankan menggunakan Premium Beautiful, susuk tubuh Syafura semakin berkurangan hingga mencapai berat ideal.
"Memang saya akui, ketika berat badan mencapai 68kg, tubuh saya kalihatan menggeleber terutamanya di perut, peha dan pinggul. Saya juga malu untuk bergaul dengan teman-teman malahan yang paling menyedihkan apabila tiada siapa yang sudi menjadikan saya teman istimewa mereka. Lalu saya bertemu dengan pengedar produk Premium Beautiful dan beliau menyarankan saya mencuba set lengkap. Dalam masa hanya tiga bulan, berat saya turun hingga 52kg dan tiada lagi lemak-lemak kelihatan di tubuh saya." Jelasnya panjang lebar. Sememangnya Premium Beautiful mampu membentuk tubuh menjadi ramping kembali dengan pemakaian yang konsisten selama 8 jam sehari. Selain itu ia juga mempu memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh dan mengekalkan kesegaran badan.
Menurut beliau lagi, 'Tubuh saya semakin sihat dan kini saya berupaya melakukan pelbagai aktiviti lasak berbanding sebelum yang hanya menghadkan pelbagai kegiatan. Malahan kini saya sedang membuat persiapan perkahwinan setelah seorang jejaka menyatakan hasrat hatinya untuk menyunting saya sebagai isterinya. Ternyata telah merubah hidup saya."


untuk maklumat lanjut boleh hubungi kami segera :

AZIELAWA - 019-2025761 

azielawa@gmail.com

No comments:

Post a Comment